Bygger terrasse på bakkenivå og vil forberede med rør under for å kunne trekke vannslange(r) samt kabel for utebelysning og decklight. Hva bør brukes?
Jeg tenker at selv om det er 12V så er vel kabelrør passende eller skal noe annet brukes?
For å kunne trekke en eller flere vannslanger hva bruker man da for en rimelig penge, det er jo mest lettheten med å kunne føre nye slanger som man vil ha. Skal man kanskje bruke et PEM-rør istedenfor?