H
Bygger terrasse på bakkenivå og vil forberede med rør under for å kunne trekke vannslange(r) samt kabel for utebelysning og decklight. Hva bør brukes?

Jeg tenker at selv om det er 12V så er vel kabelrør passende eller skal noe annet brukes?
For å kunne trekke en eller flere vannslanger hva bruker man da for en rimelig penge, det er jo mest lettheten med å kunne føre nye slanger som man vil ha. Skal man kanskje bruke et PEM-rør istedenfor?
 
Claes Sörmland
110 mm markavløpsrør med myke svinger, så har du veldig godt om plass til å dra annet inn og ut etterpå.
 
H
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
110 mm markavløpsrør med myke svinger så har du veldig godt med plass til å trekke annet inn og ut etterpå.
Med myke svinger mener du da at de ikke er så skarpe, men har stor svingradius?
 
  • Liker
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.