Hei,

Jeg skulle trenge å komplettere panelet mitt i trappen med et par bord til, men jeg vet ikke hva dette kalles. Jeg ville gjette at det er satt opp på 70-tallet.

Hvit panel på trapperom, muligens fra 1970-tallet, med smale vertikale spor og en avrundet list øverst, del av interiøret.

Sånn der panel finnes i like mange varianter som det finnes småsager og høvlerier før. Finnes ingen standard på sånt der, alle hadde sine egne og det som er ganske så like er jo sånt som de store drakene har høvlet og distribuerer via trelastbutikker men er det eldre så er det nok like ille iallfall...........

• Liker
Galten
  • Laddar…
S Stefan1972 skrev:
Sånn der panel finnes i like mange varianter som det finnes småsager og høvlerier før. Finnes ingen standard på sånt der, alle hadde sine egne og det som er ganske så likt er jo sånt som de store drakene har høvlet og distribuerer via plankegårder men er det eldre så er det nok like ille uansett...........
Takk for svar!

Jeg får lete og se hva som ser mest likt ut rett og slett(y)

Søk etter allmogepanel

• Liker
Galten
  • Laddar…
Min panel er 135 mm bred og det ser dessverre ikke ut til å være et standardmål i dag. Hos K-Rauta hadde de bare 95 eller 120 mm bred :confused:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.