Hvor kjøper man libeller til langturer GGC Eskilstuna! Har søkt som en gal, men har ikke lykkes, noen som vet.

Hvor finner jeg en libell til langpass GGC Eskilstuna? Noen som vet?

• Metallisk plate for langpass GGC fra Eskilstuna, med merke og runde åpninger, plassert på en hvit overflate.
Vet ikke dimisjonen på akkurat det passet, da det finnes mange!

Stefan N Stefan N skrev:
Passer noen av disse? [lenke]
Har du noen erfaring med produktene eller leverandøren?
Om det er bra greier er vi nok mange som er i behov av ekstra libeller, men om produktene holder 'rusta' kvalitet og leverandøren mangler kunnskap og følelse for hva de selger er ikke dette verdt min tid.

F fribygg skrev:
Har du noen erfaring med produktene eller leverandøren?
Om det er bra saker er vi nok mange som har behov for ekstra libeller, men om produktene holder 'rusta' kvalitet og leverandøren mangler kunnskap og følelse for hva de selger er ikke dette verdt min tid.
Sjekk seriøs jernvarehandel med verktøyavdeling. Kjøpte selv på Djurbergs i Söderköping for noen år siden. Ta bort gamle festemannen og sett libellen i fugemasse, blir tilstrekkelig solid.

F Frasse07 skrev:
Sjekk seriøs jernvarehandel med verktøyavdeling. Kjøpte selv på Djurbergs i Söderköping for noen år siden. Ta bort gamle festen og sett libellen i fugemasse, blir tilstrekkelig stabilt.
Fugemassen....

Blir jo ganske off topic, men jeg leste feil og trodde først at du søkte etter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:

F Frasse07 skrev:
Fästmassan....
Takk for ditt svar!

David Wallin David Wallin skrev:
Blir jo ganske off topic, men jeg leste feil og trodde først at du lette etter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:
:crysmile::p

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.