Jeg lurer på hva slags innertak dette er? Hva kalles det, hva er det laget av og annet av interesse.
Det ser ut som "flat" spagetti og tar man i det litt hardt så går det i biter.
Det var opprinnelig et yttertak ovenpå, men nå er det en tilbygging, om det er til noen hjelp
Se bilder / Takk på forhånd!
Aldri sett. Stilig, tøft og annerledes.T Triggen skrev:[bilde] [bilde] [bilde] Vi har et innertak i et rom i huset som trolig fra starten var tenkt som hobbyrom eller garasje, men der det ligger parkett og har gjort det siden byggingen i 1970.
Jeg lurer på hva slags innertak dette er? Hva kalles det, hva er det laget av og annet av interesse.
Det ser ut som "flat" spagetti og hvis man tar i det litt hardt så går det i biter.
Det var opprinnelig et yttertak oppå, men nå er det en tilbygging, om det er til noen hjelp
Det er lyd og fuktbalanserende og brannsikkert...T Triggen skrev:[bilde] [bilde] [bilde] Vi har et innertak i et rom i huset som sannsynligvis fra begynnelsen var tenkt som hobbyrom eller garasje, men der det ligger parkett og har gjort det siden byggingen i 1970.
Jeg lurer på hva slags innertak det er? Hva kalles det, hva er det laget av og annet av interesse.
Det ser ut som "flat" spaghetti og hvis man tar i det litt hardt, så går det i biter.
Det var opprinnelig et yttertak over, men nå er det en tilbygging, om det er til noen hjelp
Träullit... som flere har sagt...
Det er et utmerket materiale som bør brukes mer.
Vekker tråden da jeg trenger å finne isoleringsmateriale til gulv mot krypkjeller i tømmerhuset. Vi har sanert hussopp så cellulose føles risikabelt om noe likevel får liv... Da har vi fått råd om lin og hamp, men disse er vanskelige å få tak i og ganske dyre. Kan dette være et bra alternativ? trefibrene ser ut til å være dekket av betong så kanskje vanskelig for soppen å vokse i likevel...? Noen som vet?B byggarätt skrev:
Klikk her for å svare