Jeg skal gjøre om gulvet i denne utbyggingen på grunn av dårlig lukt fra gulvet. Mistenker fuktig isolering i trossbunnen.
Jeg vurderer også å bygge inn grunnmuren og skal drenere rundt omkring.
Jeg tar gjerne imot forslag til løsninger!🙏

• Utbygging av et gammelt trehus med synlige fundamenter og delvis fjernet kledning. En spade står lent mot veggen.
  • Oversikt av en utbygging med rosa paneler, der deler av grunnmuren mangler. Det er synlig isolasjon og en åpning under veggen.
  • Under bygg over grov stein og jord med synlig fuktbeskyttelse langs trevegger. Mulig isoleringsproblem diskuteres for utbedring.
  • Treverk under gulv på utbygging, viser potensielt fuktig isolering. Mulig årsak til dårlig lukt, kan kreve drenering og tiltak for å utbedre fundamentet.
Hvis du har fukt i den trossbotten har du sannsynligvis lekkasje gjennom taket, det ser ut til å være eksemplarisk luftig under så derfra vil det nok ikke komme noe fukt.

• Liker
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Om du har fukt i den trossbotten har du förmodligen lekkasje gjennom taket, det ser ut til å være eksemplarisk luftig under så derfra kommer det sannsynligvis ikke noe fukt.
Ja kanskje det, ytterpanelen sitter på asfaboard uten luftspalte så mistenker at det kan være skurken i dramaet også. Holder på å bytte panelet og bytter også isoleringen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.