Jeg trenger å lage et 22mm stort hull i et emaljert badekar og lurer på om noen har tips om hvordan jeg gjør det på beste måte?
Jeg har fått tips om å bruke hullsag for metall, lav hastighet, lav belastning og mye kjøling.
Noen som vet noe.....?
Jeg har fått tips om å bruke hullsag for metall, lav hastighet, lav belastning og mye kjøling.
Noen som vet noe.....?
Skulle også prøve med "kakelapproachen". Ganske store likheter, hardt og sprøtt.
En slik hullsag som ikke har tenner men diamantpulver. Sakte og forsiktig, med vann på.
Forsøk å finne et gammelt badekar/dekkeplate som er emaljert og prøv på?
Metallavdelingen på avfallsstasjonen...
En slik hullsag som ikke har tenner men diamantpulver. Sakte og forsiktig, med vann på.
Forsøk å finne et gammelt badekar/dekkeplate som er emaljert og prøv på?
Metallavdelingen på avfallsstasjonen...
Klikk her for å svare