HVA GJØR JEG?
Jeg skal hjelpe en venn med litt småjobber som ikke er blitt gjort i hennes nybygde hytte, bl.a. skal jeg sette inn en paxvifte på badet, men hun tror at flisleggeren har laget et for lite hull i flisene! >
hvordan forstørrer man et hull i flisene som allerede er satt opp? Har selv ikke sett hvordan det ser ut ennå, men tenkte å "jage" inn litt tips før jeg drar dit.
Norrl.
Jeg skal hjelpe en venn med litt småjobber som ikke er blitt gjort i hennes nybygde hytte, bl.a. skal jeg sette inn en paxvifte på badet, men hun tror at flisleggeren har laget et for lite hull i flisene! >
Norrl.
Har aldri skjært så store hull som 90-100mm i fliser på vegg, men i flisplater løst har jeg gjort det med stikksag og spesielt blad. Kanskje det kunne fungere her også om det kun er dobbel gips bak da bladet tar 40mm, men det krever en god stikksag med regulerbar hastighet og tålmodighet.
Ja, har kjøpt det på bl.a. BeijerBygg og også på OBS når det ble panikk på en søndag. Klistr maskeringstape over platen der du sager så er det lett å tegne samt en ekstra beskyttelse og bruk plastfoten på saga, samt lav hastighet.
Jeg tror at det skal fungere om det er normalharde plater.
Jeg tror at det skal fungere om det er normalharde plater.
Klikk her for å svare