Holder på å bygge platting over sønnens sandkasse så han har et sted å rutsje, men lurer litt på rekkverket. Hvor høyt må det være? Har lest regler som sier både 80 og 110 cm... noen som vet hva som er riktig? Eller finnes det ingen regler og det er sunn fornuft som gjelder? Plattformen er rett under 150 cm. 80 cm føles rimelig (noe å vokse med kanskje til og med... men 110 føles for høyt). Han er 90 cm nå, men han blir jo lengre... og også andre barn vil jo være der og leke.
Ser man på Jungle Gyms varianter på nettet så ser ikke rekkverkene deres ut til å være over 60-70 cm..
Noen som vet?
Ser man på Jungle Gyms varianter på nettet så ser ikke rekkverkene deres ut til å være over 60-70 cm..
Noen som vet?
Var litt småtrøtt i går kveld når jeg skrev innlegget..UlfTolf skrev:
Forsøkte å endre overskriften nå men det går verken å redigere eller slette sine innlegg?!
Leste også feil først
Hvis man skal følge PBL så burde det være 90cm som gjelder (lavere enn 3m). Og ingen sprekker større enn 100mm
Er ikke helt sikker på at PBL gjelder for lekeutstyr.
Hvis man skal følge PBL så burde det være 90cm som gjelder (lavere enn 3m). Og ingen sprekker større enn 100mm
Er ikke helt sikker på at PBL gjelder for lekeutstyr.
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Plattformen havnet ca 140cm over bakken, og gjerdet 80cm. Det har fungert bra, ingen som har klaget på "lavt under taket" i sandkassenElin Blomberg skrev:
Sist redigert:
Takk for oppdateringen. Fint det ble. Takk for inspirasjonen ☺️
Klikk her for å svare


