Hei!
Jeg tenkte å skru opp noen planker på trebordet for å kunne sette opp et rekkverk men oppdaget nettopp at skruene som sitter der ser slik ut.
Er det noen som vet hvilken bits som skal brukes til disse så jeg ikke ødelegger dem i mine forsøk? Jeg har forsøkt med de normale men finner ingen som føles helt riktig.