Hei!
Jeg tenkte å skru opp noen planker på trebordet for å kunne sette opp et rekkverk men oppdaget nettopp at skruene som sitter der ser slik ut.
Er det noen som vet hvilken bits som skal brukes til disse så jeg ikke ødelegger dem i mine forsøk? Jeg har forsøkt med de normale men finner ingen som føles helt riktig.

Skrue med stjernemønster på treplank i en terrasse.
 
Grabber T-Rex.
 
  • Liker
magnus07
  • Laddar…
S
en terrasse skrue fra grabber.
loxbits
 
Stefan N skrev:
Grabber T-Rex.

Wow, stort takk for raskt svar!
Nå må jeg bare klare å finne ut hvor man kan kjøpe sånne også. Noen tips?
 
S
k-rauta skal ha for eksempel
også i xll bygg sortimentet
 
Jeg fant en forhandler i nærheten, så jeg skal dra av gårde med en gang de åpner.
Tusen takk for hjelpen alle!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.