L
Har et uterom som sto ferdig for to år siden. Har dog som alle andre en list igjen å sette opp.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette på best mulig måte. Har en fundering på ekstremt mye silikon.

Kom gjerne med forslag til løsning

Uterom med hvitt paneltak og skråvegger, mangler list i hjørnet. Spotlys er montert i taket. Vindu med utsikt til hage og hus.

Dundermye silikon høres jo skikkelig stygt ut. Noen kvartstav eller hulkillist blir jo bra.

• Liker
ninhuo og 1 annen
  • Laddar…
L
Stefan N skrev:
Dundermycket silikon høres jo skitstygt ut. En kvartstav eller hulkillist blir jo bra.
Jeg har en slik list ferdig saget. Blir dog veldig vanskelig på midten der veggen smalner av. Øvre del er ca 7 cm overheng.

Vanskelig problem med henvisning til både brettet øverst og til at "trekantens" panel buler ut i sin øvre del. Prøv med en vanlig planhøvlet list, type 21x37 mm som ikke blir så utfordrende.

Du tar naturligvis samme panel som du har brukt på veggen. Klyver bort noten og sparer fjæren. Spikret på veggen blir den som en skyggelist, men uten den løkete profilen.

• Liker
Tombrittberg
  • Laddar…

Beste svar

E
Smyglist kanskje kan være et alternativ? 8x15 eller 8x21? Ganske smekker på plass.

L
epw skrev:
Smyglist kanskje kan være et alternativ? 8x15 eller 8x21? Ganske smekker på plass.
Vurderer en list ifølge dette. Tror du det blir best å sette den i talet eller på veggen!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.