Hei
Jeg skal bygge sammen et lager som er i ubehandlet granvirke og instruksjonene viser dette fine bildet. Hva anbefaler dere at jeg kjøper? Lageret skal males etterpå, men litt usikker på hva gulvet skal behandles med? Bør jeg også legge takpapp mellom gulvdragene og den støpte platen? Alle tips mottas med takk.