Jeg skal sette opp en takrenne på Attefallshuset. Meningen er å kun ha nedløpsrør på den ene siden. All helling skal altså gå i den retningen. Avstanden er 7,5 meter.
Jeg tenker meg en helling på ca 1 cm per meter. Holder det?
Jeg skal sette opp en takrenne på Attefallshuset. Meningen er å kun ha en nedløpsrenne på den ene siden. All helling skal altså gå mot én retning. Avstanden er 7,5 meter.
Jeg tenker meg en helling på ca 1 cm per meter. Holder det?