Vet ikke om denne tråden havnet riktig men jeg trenger hjelp med et spørsmål vedrørende panel.
Har et hull i taket på overetasjen som må dekkes igjen etter en skorstein. Dimensjonen som sitter i himlingen nå er 15x90 (alternativt 15x9,5). Denne panelen var standard på 70-tallet men nå virker den å være historie. Har besøkt alle mulige butikker men den finnes ikke.
Kan dette være mulig? Nekter å kle om hele himlingen for et lite hull.
Panelen som vises på bildet er det nærmeste jeg kan komme, 13x9,5 og det funker ikke. De passer men det ser for jævlig ut, alle vinklene på panelen blir feil.
Har noen kjennskap til hvor man kan finne dette? Trenger bare 9 stykker i 60 lengder.
Har et hull i taket på overetasjen som må dekkes igjen etter en skorstein. Dimensjonen som sitter i himlingen nå er 15x90 (alternativt 15x9,5). Denne panelen var standard på 70-tallet men nå virker den å være historie. Har besøkt alle mulige butikker men den finnes ikke.
Kan dette være mulig? Nekter å kle om hele himlingen for et lite hull.
Panelen som vises på bildet er det nærmeste jeg kan komme, 13x9,5 og det funker ikke. De passer men det ser for jævlig ut, alle vinklene på panelen blir feil.
Har noen kjennskap til hvor man kan finne dette? Trenger bare 9 stykker i 60 lengder.
95an er vanskelig. Rundt her hvor jeg bor i hvert fall. Finnes det ingen volum i det kan man ikke ha den på lager og bestille et panel man ikke har normalt på lager blir dyrt. Spesielt for så ekstremt lite. Beste rådet er å ringe rundt og da også til andre byer hvor du har noen kontakt som kan hente opp...
Ja, veldig uvanlig profil har de fleste sagt. Forstår ikke hvordan man kan kle inn hus i denne panelen for så helt å fjerne den fra markedet. Forhandlerne var ikke engang interessert i å spørre sine forhandlere, var vel ingen gevinst i det. Nå fikk jeg tak i en Woody forhandler flere mil unna som hadde den på lager så det blir å ta seg dit, treigt for to bord med panel. Men men.
takk for tipsene.
takk for tipsene.
Klikk her for å svare