Kompiser!

Jeg leser, leser og leser. Så prøver jeg å tyde mine tegninger på et hus i Jönköping, Nordiska trähus fra 82. Blir gal på sviller, platen, isolering over eller under. Noen som kan tyde denne tegningen bedre? Hva bør jeg tenke på ved eventuell besiktigelse og kjøp?
 
  • En byggetegning fra Nordiska trähus som viser detaljer om fundament og isolasjon for et hus fra 1982. Tekst og tall for materialspesifikasjoner vises.
Bildet har for dårlig oppløsning, man må kunne lese teksten.
 
Ja, det har du jo jævlig rett i... jeg kan jo knapt lese det på papiret selv. Prøver å legge ved en ny...
Kanskje sitter og leser og funderer for mye om risikokonstruksjon fukt m.m.
 
Til tross for vanskelig lesbar tekst kan jeg ikke finne noen isolering under betongplaten. Det er bemerkelsesverdig for et hus fra 1982. Jeg fraråder kjøp.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.