En garasjevegg måtte rives innvendig pga lekkasje fra taket. Igjen står panel og en oljeherdet board(?) mellom panel og lekter. Når jeg nå skal bygge det opp igjen vurderer jeg å gjøre isolasjonen tykkere.
Garasjen holder ca 6-8 grader vintertid (Norrland). Garasjeport fra -72 skal også byttes ut med en som forhåpentligvis isolerer litt bedre.
Tenker meg at jeg kan slå på (skru fast) lekter på de eksisterende og da få dypere rom for mer isolasjon.
Lekta nederst mot gulvet funderer jeg på. Bør jeg legge en lik foran som de andre lektene, eller kan isolasjonen gå helt ned mot gulvet?
Reserverer meg for meningen om at det er unødvendig å øke isolasjonen. Men jeg håper og tror at det kan bli litt bedre temperatur i garasjen med tykkere isolasjon.