Jeg kan altfor lite om gulv.  ;D
Hvis man skal ha gulvvarme på plate, skal man lime eller klikke gulv?
Hva er forskjellen? Skiller resultatet? Hva bør man velge?  :o
 
Av praktiske grunner foreslår jeg et klikkgulv. Om du ikke ser en miss i en skjøt når du står der i hetluften, kan du sannsynligvis rette den dagen etter om du gidder å "bryte" opp gulvet. Limer du, er det kjørt. Da er det bare å like situasjonen eller bite i det veldig sure eplet og gjøre om ALT.
 
Oki, så hva er fordelen med å lime gulvene? Er det annen type materiale som man kanskje er ute etter?
Sitter det bedre? Tåler det vann bedre ("ingen" skjøter?)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.