Flyttet til hus for 2 år siden.
Skal nå ta tak i det faktum at det kommer opp tykke gresstrå mellom plankene opp til terrassen. Ikke på selve flate delen av terrassen, men trappetrinnene.
Aner at de ikke kunne legge singel etc der uten bare markduk… etc

Tenkte skru løs plankene og legge ny markduk under trappetrinnene.
Hva slags markduk skal jeg kjøpe? For det er vel ikke noe annet jeg kan gjøre. Ikke et alternativ å grave ut, tenker jeg.
 
A
Vann med dieselolje, da kommer det ikke til å vokse på mange år.
Må være blankdiesel uten innblanding av nyttige ting ;)
 
  • Liker
  • Wow
husägaren TS og 2 andre
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Vann med dieselolje, da kommer det ikke til å vokse på mange år.
Må være blankdiesel uten innblanding av nyttige ting ;)
…om dette var en 1. aprilspøk så er det noen dager for sent;)
Om det var et ærlig råd…så var det et av de dårligste jeg har lest her inne.
 
  • Liker
Mathildatiger og 1 annen
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
…om dette var en 1. aprilsnarr så er det noen dager sent;)
Om det var et ærlig råd…så var det et av de dårligste jeg har lest her inne.
Innlegget snakker ikke usant, jeg fikk lære på et kurs, 3 dråper diesel i en kaffekopp med jord, og det kommer ikke til å vokse noe som helst i den på minst 100 år.
Så får hver og en avgjøre selv om det er lurt å vanne med diesel.
 
  • Liker
SonnyListon
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Innlegget far ikke med noen usannheter, fikk lære på et kurs, 3 dråper diesel i en kaffekopp med jord, og det vil ikke vokse noe i den på minst 100 år.
Så får hver og en avgjøre selv om det er lurt å vanne med diesel.
Ok, da har du viss kunnskap(y)
Likevel et merkelig råd.
Vi vet jo ikke alle forutsetninger/omständigheter om stedet...ponere at naboen din har fått samme råd på et forum og ikke bryr seg om at grønnsakshagen din ligger 2meter derfra.
 
Isakare Isakare skrev:
Innlegget farer ikke med noen usannheter, fikk lære på et kurs at 3 dråper diesel i en kaffekopp med jord, og det vil ikke vokse noe der på minst 100 år.
Så får hver og en avgjøre selv om det er nyttig å vanne med diesel.
Lurer på om de dreper skvallerkål med det
 
Har begynt å løfte terrassebordene. Det er ikke engang en gammel markduk under. Ikke hva jeg kan se på grunn av all gressrøtter og dritt…
Så de forrige eierne har jukset litt da de la verandaen.
 
Det er ingen selvfølge med markduk under terrasse, i mange tilfeller blir det uansett for mørkt til at noe skal vokse. Hos deg ser det ut til å stemme unntatt trappen. Så jeg ville ikke kalt det juks.
 
  • Liker
Workingclasshero og 1 annen
  • Laddar…
Tja juks og juks.
Det ble i alle fall ikke som man vil ha det.
Utbedret med markduk og grus nå :)
 
Sist redigert:
  • Liker
Mellanbarn
  • Laddar…
J Jowes skrev:
Lurer på om de dreper kirskål med
i så fall, et kanontips :)
 
Dette med Diesel: det finnes noen individer her på forumet som mener de kan gjøre hva som behager dem på egen tomt som å slippe diesel, brenne avfall, forurense og ignorere allmenne regler.
 
K Kurtivan skrev:
i så fall, et kanontips :)
Tror jeg får ”klippe klippe” som en galning i år igjen… diesel låter ikke så najs.
 
J Jowes skrev:
Tror jeg må "klippe klippe" som en tulling i år igjen... diesel høres ikke så bra ut.
hjelper det egentlig, har gjort det flere år...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.