1.530 lest ·
3 svar
2k lest
3 svar
Grave kjeller ved siden av hus, motvirke ras, rasplater? Plåtstamp? Hva heter det??
Medlem
· Stockholm
· 180 innlegg
Hei, jeg går rett på sak: hva heter arbeidsmomentet som utføres vanligvis ved veibygging der man slår ned store korrugerte plater overlappende i bakken for så å kunne grave ut på den ene siden med brutalt minimert rasrisiko?
Jeg mister håpet om min egen evne til å google, skulle virkelig trengt litt hjelp til å finne søkeord da jeg gjerne vil lese meg opp litt om det.
Kanskje blir det en kjeller under utbyggingen...
Takk på forhånd!
Jeg mister håpet om min egen evne til å google, skulle virkelig trengt litt hjelp til å finne søkeord da jeg gjerne vil lese meg opp litt om det.
Kanskje blir det en kjeller under utbyggingen...
Takk på forhånd!
Medlem
· Stockholm
· 180 innlegg
Takk!
Da drar vi tråden et steg til! drar man opp disse igjen når man er ferdig? Eller får dem sitte igjen i bakken?
Mvh
Da drar vi tråden et steg til! drar man opp disse igjen når man er ferdig? Eller får dem sitte igjen i bakken?
Mvh
I de fleste tilfeller drar man nok opp dem, men det kan sikkert variere.
Jeg husker en tråd apropå Arid der noen som arbeidet med akkurat det nevnte at man brukte elektroosmos for å "smøre" spunten når man skulle få opp den.
Jeg husker en tråd apropå Arid der noen som arbeidet med akkurat det nevnte at man brukte elektroosmos for å "smøre" spunten når man skulle få opp den.
Klikk her for å svare