Har kjellerprosjekt foran meg! Tanken er å grave, isolere, støpe nytt med vannbåren gulvvarme. Har nå prøvegavd litt nærmest yttervegg og innervegg og innser at veggen slutter ca 150 mm under det eksisterende gulvet. Huset står i jorden uten fundament (?!) Jeg vil jo grave 400 mm og ha 100 mm singel, 200 celleplast, 100 mm betong. Mitt spørsmål er hvordan jeg "sikrer opp veggene mens jeg graver.
Fungerer det med å sette loddrette stempler nærmest veggen og vannrette stempler over rommene??