7.134 lest ·
34 svar
7k lest
34 svar
Glese med 21x70 i stedet for 28x70?
Som sagt, ikke noe problem å ta 10 mm av sokkelen.A amoreex skrev:Så kan det også være..
Tror det blir å gjøre slik.
Jeg får glese med 21 i stedet ifølge justus svar.
Så håpe at det går. ellers kappe av 1 cm på sokkelen som en nødløsning.
Hadde dere plukket bort plastmatten jeg har i bunnen i dag?
Den er limt på sponplate.. føles som at den kan dra med seg biter av sponplaten og bare skape mer jobb?
At det er mye jobb for å tjene 3mm kun?
Har et vagt minne av at jeg har veid inn garderober med shims men jeg er ikke sikker. Føles som et problem du løser om det blir aktuelt.
Allvitende
· Västra Götaland
· 11 966 innlegg
Skal du ikke trekke strøm så kan du sette plywood i taket i stedet?
Men som noen nevnte så kan man sage av bunnen, det er ikke noe rart å gjøre. Jeg har like i garderoben bare uten dører. Det viktigste er uansett at dørene kan åpnes.
Har også montert dem stående, går fint om man er 2 stk.
Men som noen nevnte så kan man sage av bunnen, det er ikke noe rart å gjøre. Jeg har like i garderoben bare uten dører. Det viktigste er uansett at dørene kan åpnes.
Har også montert dem stående, går fint om man er 2 stk.
Kommer du til å sette opp lekter med justeringsskrue så taket blir rett eller er det allerede rett? Det er lett litt skjevt eksisterende tak og da blir det å tilpasse hele taket etter laveste punkt.
Eller så bryr man seg ikke og det blir nok også kjempebra.
Eller så bryr man seg ikke og det blir nok også kjempebra.
skal ikke trekkes strøm for øyeblikket. Men vil likevel at det er åpent så muligheten finnes.Johannes Carlsson skrev:
Men plywood koster omtrent 1300 kr...
Så det kan jo være et alternativ om justus tror at det holder og ikke i stedet blir enda tyngre.
I så fall blir det jo betydelig bedre takhøyde med 238..
Sist redigert:
Skal måle taket på et par steder så jeg vet sikkert.O OskarL skrev:
Det kan være et alternativ, kjøpte nemlig en fres for 2 uker siden.Ymer skrev:
Dog blir det litt spenning på plasten, men den bør gå..
da kan man jo frese bort 7mm.. så er det jo samme som en 21mm.