2.330 lest ·
20 svar
2k lest
20 svar
Glemt hvor vi satte opp bærbjelken
Hei!
Når firmaet satte opp ny panel for oss i fjor vår, satte de opp en bjelke 45X220.
Den satte de opp for at markisen skulle festes i den når det ble tid for det.
Nå er det selvfølgelig slik at jeg ikke kan huske på hvilken høyde firmaet satte bjelken?
Kan man bruke en regelsøker eller lignende for å finne posisjonen til bjelken for å kunne sette opp den nye markisen? Det er altså utendørs under isolasjon og ny falspanel. Samtidig trenger jeg ganske nøyaktige mål da det er en tung markise som skal opp.
Takk for svar.
Når firmaet satte opp ny panel for oss i fjor vår, satte de opp en bjelke 45X220.
Nå er det selvfølgelig slik at jeg ikke kan huske på hvilken høyde firmaet satte bjelken?
Kan man bruke en regelsøker eller lignende for å finne posisjonen til bjelken for å kunne sette opp den nye markisen? Det er altså utendørs under isolasjon og ny falspanel. Samtidig trenger jeg ganske nøyaktige mål da det er en tung markise som skal opp.
Takk for svar.
Klart man kan det.
Du eller selskapet har kanskje et bilde eller tegning å se på for å friske opp minnet?Hammare&Spik skrev:
Heisann!
Når selskapet satte opp ny panel for oss forrige vår, satte de opp en bjelke 45X220.
Nå er det selvfølgelig slik at jeg ikke husker hvilken høyde selskapet satte bjelken på.
Kan man bruke en regelsøker eller lignende for å finne posisjonen på bjelken for å kunne sette opp nye markisen? Det er altså utendørs under isolasjon og ny falspanel. Samtidig som jeg trenger ganske så nøyaktige mål da det er en tung markise som skal opp.
Takknemlig for svar
Dessverre ikke. Det var så de spurte meg. Vil du ha den på samme høyde som den gamle sitter på. Da svarte jeg raskt ja - var på vei til jobben i samme slengen. Så glemte lissom å skrive ned mål og posisjon.F fribygg skrev:
MEN! Hvordan skal jeg altså gjøre nå? mvh
Spør likevel snekkeren som var på stedet, du får kanskje et bilde tilbakeHammare&Spik skrev:
Det burde vel en regelsøker kunne finne??
Moderator
· Stockholm
· 57 836 innlegg
Men nå har du jo et bilde, hva skal du da med regelsøkere til?