Hei

Er det noen som har tips til hvordan man kan gjøre om en enkel, ærlig espalier ved trappen til en midlertidig "ekte" vegg uten å ødelegge espalieren?

Tenker på å sette opp noen form for tynne lekter + gips på den ene siden og kanskje huntonitt på den andre siden der jeg ikke kan bygge så mange mm på grunn av trappen, fylle hulrommet med isolasjon.

Finnes det enklere, mer praktiske måter tro?

-/cw
 
Jeg satte igjen en lav spalje med 12 mm MDF, skrudde rett på.
 
Sag til regelbiter som du stiller mellom spilebordene og skru deretter plater i regelbitene fra begge sider. De holder da fast hverandre rundt spilene. Hvis du senere vil ha tilbake spaljen, er det bare å skru løs den ene platen og deretter løfte bort den andre platen og reglene.
 
  • Liker
mrw
  • Laddar…
pelpet skrev:
Sag til regelbiter som du stiller mellom espalierbrikkene og skru deretter plater i regelbitene fra begge sider. De holder da fast hverandre rundt espalieren. Om du senere vil ha tilbake espalieren så er det bare å skru løs den ene platen og deretter løfte bort den andre platen og reglene.
klart som dagen :)
Sånn får det nok bli :thumbup:
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.