Har et rom på 10m2 i garasjen som er tenkt som gjeste-/hobbyrom, har isolert og gipsplater.

Nå har jeg i etterkant begynt å tenke på om man ikke skulle ha litt mer isolering.

I dag har jeg 140mm.

Gjør det stor forskjell i oppvarmingskostnad om man legger til 45 eller 70 mm til?

Og kan man gjøre det direkte mot gipsen som finnes i dag?

Vil ha 19 grader året rundt!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.