Har et rom på 10m2 i garasjen som er tenkt som gjeste-/hobbyrom, har isolert og gipsplater.
Nå har jeg i etterkant begynt å tenke på om man ikke skulle ha litt mer isolering.
I dag har jeg 140mm.
Gjør det stor forskjell i oppvarmingskostnad om man legger til 45 eller 70 mm til?
Og kan man gjøre det direkte mot gipsen som finnes i dag?
Vil ha 19 grader året rundt!