Holder på å bygge en liten toalett uten dusj i andre etasje i huset vårt. Det blir en ganske liten toalett og en vegg blir mot murstokken.
Det skal bli fliser og klinker på toalettet.
I dag brukes ingen fyring som oppvarming da vi har bergvarme, men i fremtiden kanskje vi vil fyre for kosen.
Nå til spørsmålet. Kan jeg lime et dobbeltgips direkte mot murstokken? Er det i så fall en sterk konstruksjonslim jeg skal ha?