Jeg tenker å bygge mine garderober i vinkel der den ene siden er 228 og den andre 220 cm. I hver del skal det være en 80 og en 40 modul og resten blir det klesstenger i (hjørnet). Jeg har bestilt skyvedørsparti i matt glass fra et firma som heter Kvik. Nå søker jeg innredning til dette og har funnet et firma som heter Mirro. Har noen av dere noen erfaring med dem?
 
Ja, men ikke av selve garderobeinnredningen bare speilskyvedører og de holdt meget god kvalitet.
mvh stenhus05
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.