Jeg brukte gammel flytsparkel som jeg la fliser på. Det gikk bra å blande, og det fløt ut bra, så jeg tenkte at det gikk bra å bruke selv om det var gammelt. Sekken har stått uåpnet i et uthus i noen år. Det så litt rart ut når det hadde stivnet og hadde en god del hull i seg, men det jeg reagerte mer på var at det var en merkelig duft. Jeg tenkte at den forsvinner nok med tiden og utseendet ser man ikke fordi jeg legger fliser over. Nå har det gått 9 måneder siden toalettet ble ferdig, og man kjenner fortsatt den merkelige lukten. Det lukter ikke verre enn at man holder ut, men jeg er bekymret for om det kan være en farlig lukt som man ikke bør puste inn, typ svovel, ammoniakk eller noe annet. Primeren som jeg brukte hadde også gått ut, så det kan være den også som lukter. Jeg husker ikke hvilke merker det var på flytsparkelen eller primeren. Er det noen som har en anelse om hva lukten kan komme av, om den forsvinner av seg selv, eller om det er et farlig stoff som må fjernes og gjøres om? Takk på forhånd for svar.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.