2.866 lest ·
37 svar
3k lest
37 svar
Galv ruster etter en måned?
Ja, dårlig behandling. Synes mange kundetjenester er ganske bra, for eksempel ikea, apotea mm.H HJ-C skrev:Men hva er det for liten juvel de har satt til å håndtere kundekontakter?
Hvorfor kan vedkommende ikke stave eller formulere seg, hvorfor begynner han eller hun å flomme rundt om hva de har sett eller ikke sett før og hvorfor spinner de om en masse langsøkende teorier som ikke hjelper noen?
Må jo være en praktikant ...
Medlem
· Blekinge
· 12 581 innlegg
Vil ikke avsløre navnet da det føles slemt, men trolig 50+ kvinne.H HJ-C skrev:Men hva er det for en liten juvel de har satt til å håndtere kundekontakter?
Hvorfor kan vedkommende ikke stave eller formulere seg, hvorfor begynner han eller hun å flakse rundt om hva de har sett eller ikke sett før og hvorfor spekulerer de om en masse langsøkte teorier som ikke hjelper noen?
Må jo være en praktikant ...
Jeg har allerede sagt til henne at jeg vil reklamere. Men reklamasjon gjør de kun i varehus. Jeg synes det er urimelig, men okei. Orker ikke kjempe mer.
Sist redigert:
Det er helt urimelig at du skal måtte besøke et varehus for å reklamere på et feilaktig produkt. Naturligvis kan (og bør) du gjøre det skriftlig til selskapet. Nå vet jeg ikke hvor du har handlet, men eksempelvis Biltema i Malmö har tydelig adresse angitt for både email og vanlig brev. Antar at også andre varehus har det.F Fideliox skrev:

Får gjøre det. Snakket med farsan i dag, jobbet med metallarbeid i hele sitt liv. Han sa at det så ut som varmforzinket. Han leverer alt mulig til galvanisering hele tiden, så han vet hva han snakker om.Alfredo skrev:
Det er helt urimelig at du skal måtte besøke et varehus for å reklamere en feilaktig produkt. Naturligvis kan (og bør) du gjøre det skriftlig til selskapet. Nå vet jeg ikke hvor du har handlet, men eksempelvis Biltema i Malmö har tydelig adresse angitt for både e-post og vanlig brev. Antar at også andre varehus har det.
[bilde]
F
fsn
Utestengt
· Västra götaland
· 12 879 innlegg
fsn
Utestengt
- Västra götaland
- 12.879 innlegg
Send faren din til SpecSavers, det ser ikke ut til å være varmforzinket.F Fideliox skrev:
Jeg har hele terrassen full av varmdoppet, jeg kan poste et par bilder av hvordan det ser ut.
Det ser nesten ut som elforzinket plate som deretter er stanset og stuket. Det er i slike tilfeller tragisk, den tåler virkelig ingenting. Et annet alternativ kunne vært en varmforzinkning av platen før bearbeiding, en typisk vekt på slik er 275g/m2 eller noe lignende og det har selvhealing av klippsnitt på 2,5-3mm men det er tvilsomt i et fuktig utemiljø. Det tilsvarer knapt 50% av den tykkelsen man generelt anbefaler utendørs.
En rent hot-dipped
Sist redigert:
Mente elgalvanisert. 🙃F fsn skrev:Send pappa til SpecSavers, det ser ikke ut til å være varmgalvanisert.
Jeg har hele verandaen full av varmdyppet, jeg kan poste et par bilder hvordan det ser ut.
Det ser nesten ut til å være elgalvanisert plate som så er stanset og stukket. Det er i så fall tragisk, den tåler virkelig ingenting. Et annet alternativ kunne være en varmforsinket plate før bearbeiding, en typisk vekt på slik er 275g/m2 eller noe lignende og det har selvhelbredelse av kantsnitt på 2,5-3mm men det er tvilsomt i et vått utendørsmiljø. Det tilsvarer knapt 50 % av den tykkelsen man generelt anbefaler utendørs.
En rent hot-dipped
Jeg var inne på Biltema i dag og sammenlignet spikerplater med deres renne, og de så like ut, det kan ha blitt brukt såkalte luftkniver når godset har blitt plukket opp fra gryten som blåser av en del av sinken hvis det kan være mulig på den typen gods, båndjern funker det fint på.F Fideliox skrev:
Klikk her for å svare