Medlem
· Västmanland
· 2 229 innlegg
Kan noen tipse om billige fyllmasser i traktene rundt Västerås?
Jeg søker hovedsakelig etter grovfyll og sprengstein!
Jeg søker hovedsakelig etter grovfyll og sprengstein!
Ring til sjåfører eller gravemaskinoperatører i nærheten av der du bygger. Du skal 'normalt sett' ikke betale for masser - annet enn kanskje om det er god matjord. Vi fikk våre masser ved å ta kontakt med en lastebilsjåfør som deretter tipset sine kolleger om hvor det fantes et godt sted for 'gratistipp'. Det kostet et flak med øl...
Medlem
· Västmanland
· 2 229 innlegg
Saken er den at vi ikke bare trenger litt masse. Om vi begynner på 900 kubikk vil det uansett ikke være nok. :-/
/Robban
/Robban
Vi fikk ca 150 kubikk for et brett øl - prøv med 10 brett øl da! Du kanskje får 1500 kubikk masser da... ;-)
Der vi bygger har kommunen solgt over hundre tomter (Tegelbruket). Alle disse tomtene gravde ut minst 40 - 80 kubikk med masser. Det jeg fikk tak i var altså en brøkdel av totalen. Der dere bor bygges kanskje allerede - eller planlegges - et nytt boligområde. De som kjenner til dette er f.eks. Byggnadsnämnden, lokale entreprenører og om det allerede er i gang med byggingen - alle lastebilsjåfører. Sett dere ned og ring rundt...
Lykke til!
Der vi bygger har kommunen solgt over hundre tomter (Tegelbruket). Alle disse tomtene gravde ut minst 40 - 80 kubikk med masser. Det jeg fikk tak i var altså en brøkdel av totalen. Der dere bor bygges kanskje allerede - eller planlegges - et nytt boligområde. De som kjenner til dette er f.eks. Byggnadsnämnden, lokale entreprenører og om det allerede er i gang med byggingen - alle lastebilsjåfører. Sett dere ned og ring rundt...
Lykke til!
Klikk her for å svare