R Ragren #1 Medlem · 26 innlegg 5 jun 2023 kl 16:39 Ragren Medlem 26 innlegg 5 jun 2023 kl 16:39 #1 Hei Holder på med litt elrenovering i sommerhytta og oppdager at en innvegg er fylt med en grå masse. Veggen er ca 20 cm dyp Noen som har noen aning om hva det kan være? Asbest? Huset skal være bygget 1913
Hei Holder på med litt elrenovering i sommerhytta og oppdager at en innvegg er fylt med en grå masse. Veggen er ca 20 cm dyp Noen som har noen aning om hva det kan være? Asbest? Huset skal være bygget 1913
Claes Sörmland #2 Medlem · 33 320 innlegg 5 jun 2023 kl 17:10 Claes Sörmland Medlem 33.320 innlegg 5 jun 2023 kl 17:10 #2 Ser ut som sementpuss av noe slag. Huset kan være fra 1913 men de der masonittplatene er betydelig yngre enn det. Kan det være noen som har smurt sementpuss på en gammel originalkloasongvegg med kalkpuss på?
Ser ut som sementpuss av noe slag. Huset kan være fra 1913 men de der masonittplatene er betydelig yngre enn det. Kan det være noen som har smurt sementpuss på en gammel originalkloasongvegg med kalkpuss på?
R Ragren #3 Medlem · 26 innlegg 5 jun 2023 kl 18:02 Ragren Medlem 26 innlegg 5 jun 2023 kl 18:02 #3 Veggen er altså fylt. Kanskje 15 cm med denne massen. Veldig lett å bore gjennom