Hei,

har en ganske dyp glipe mellom 2 vegger. Den er 22mm og 10mm bred. Normalt fyller jeg med fug men den er ganske dyp, kan man fylle igjen med noe annet før fugingen?

Mellomrom mellom to vegger på 22mm dyp og 10mm bredt, lurer på hvordan å fylle det før fuging.
 
bunnlist
 
  • Liker
Mattias_Jo1
  • Laddar…
T tergo skrev:
bottningslist
Akkurat hva jeg tenkte på fant ikke ordet bare.
 
Gipssparkel is the shit
 
  • Liker
Mattias_Jo1
  • Laddar…
H Hans G2 skrev:
Gipssparkel is the shit
Er det typ det samme som gipsbruk?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.