Holder på å hakke bort en masse puss, og elendigheten er jo både tung, støvete og noen ganger skarp. Min idé med svarte plastsekker var ingen suksess. Man kunne ikke laste spesielt mye før sekkene gikk i stykker når man skulle løfte dem.
Noen som har en idé om hvordan jeg skal gjøre det? Puss-restene må ned tre trapper og kjøres med bil til fyllinga. Det hadde vært fint om verken trappen eller bilen ble altfor støvete.
Noen som har en idé om hvordan jeg skal gjøre det? Puss-restene må ned tre trapper og kjøres med bil til fyllinga. Det hadde vært fint om verken trappen eller bilen ble altfor støvete.
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 2 705 innlegg
kjøpe slike "løvkorgar" med håndtak som du kan legge alt i og bære ned (er i grovt gummi/plast)
eller om du har en søppelkasse du kan låne/bruke og legge alt i og rulle ned for trappen.
eller om du har en søppelkasse du kan låne/bruke og legge alt i og rulle ned for trappen.
Tenk på at det blir tungt om det er store sekker/kurver/tønner....
Finnes det heis? I så fall er en soptunna på hjul perfekt!
Kan også fungere i trapper hvis man ikke laster for tungt og tar det forsiktig.
Kan også fungere i trapper hvis man ikke laster for tungt og tar det forsiktig.
Dessverre ingen heis, så det er trappene som gjelder. Det føles som om man må ha en eller annen form for lukket emballasje for at det ikke skal støve. Mye av det bortbankede er som finkornet sand.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 868 innlegg
Noen rør-løsning?
Kaste ut gjennom vinduet?
/ Fredrik
/ Fredrik
Klikk her for å svare