Vi vil få mer husfølelse av vårt 25 år gamle trehus og skal derfor pusse huset. Det finnes ifølge hørselssagn flere ulike typer hvor man noen ganger fjerner trepanelet, tilleggsisolerer, netter og så sprøyter på puss. Noen sier at man skal "støe" opp på en isolasjon og noen sier at man ikke skal fjerne treet.
Etter alle disse rådene tenkte jeg å spørre dere om råd. Hva skal man velge og hvor mye koster de ulike alternativene. En byggmester sa 130.000 sek og en sa "ikke mer enn 40.000 sek ???
Vårt hus er en enetasjes villa på 130 kvm.
Vi begynner å lure på om det finnes en bra måte eller