Da trenger jeg altså å skrive bort og sette en kortling/regel rundt der den skal være?
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 innlegg
Du trenger "förhöjningsring" og lengre skrue, M3. Ingen rare dingser i elbransjen.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 innlegg
Har man uflaks finnes det ikke nok slack på kablene så de rekker til. Da kan man trenge å trekke nye ledninger. Eller forlenge. Det blir godt om plass for det med påbyggingsringer, Ser ut som det var minst 50 år siden noen var der sist.
Huset er bygd i 69…
Elektrikeren kommer i løpet av uken og ser på litt annet, han får vel kaste et øye på dette også.
Elektrikeren kommer i løpet av uken og ser på litt annet, han får vel kaste et øye på dette også.
Klikk her for å svare

