Hei!
Vi trenger å flytte døråpningen mellom hallen og det fremtidige kjøkkenet litt for å kunne ha benkeskap langs veggen. Huset er bygget i 38. På bildet trenger vi å åpne ca. 20 cm til høyre og bygge igjen like mye til venstre. Det er en overetasje ovenpå. Takstolene ligger parallelt i samme retning som veggen. Kan man anta at det ikke er noen fare da? Murpipa er synlig til høyre på bildet. Det er jo et veldig lite inngrep, men jeg tenker det er best å spørre hva dere tror uansett.
Vi trenger å flytte døråpningen mellom hallen og det fremtidige kjøkkenet litt for å kunne ha benkeskap langs veggen. Huset er bygget i 38. På bildet trenger vi å åpne ca. 20 cm til høyre og bygge igjen like mye til venstre. Det er en overetasje ovenpå. Takstolene ligger parallelt i samme retning som veggen. Kan man anta at det ikke er noen fare da? Murpipa er synlig til høyre på bildet. Det er jo et veldig lite inngrep, men jeg tenker det er best å spørre hva dere tror uansett.
Klikk her for å svare

