Hei!
Vi trenger å flytte døråpningen mellom hallen og det fremtidige kjøkkenet litt for å kunne ha benkeskap langs veggen. Huset er bygget i 38. På bildet trenger vi å åpne ca. 20 cm til høyre og bygge igjen like mye til venstre. Det er en overetasje ovenpå. Takstolene ligger parallelt i samme retning som veggen. Kan man anta at det ikke er noen fare da? Murpipa er synlig til høyre på bildet. Det er jo et veldig lite inngrep, men jeg tenker det er best å spørre hva dere tror uansett.
 
  • En døråpning i en trevegg, omgitt av rot og byggeavfall på gulvet, med en åpen innerdør som viser en hall.
Ingen problem. Om dere vil kan dere bygge inn en stående regel (kanskje lime og skru) den inntil den nye venstre dørkarmens regel.
 
  • Liker
Larsa
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Inga problem. Om dere vil kan dere bygge inn en stående regel (kanskje lime og skru) den inntil nye venstre dørkarmens regel.
Takk for svar.
Høres ut som en god idé å støtte opp litt ekstra.. selv om det kanskje ikke trengs. Hellere noen regel for mye
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.