Jeg lurer på om det er noen som vet hva hornbach har for pris på flytsparkel? Jeg har 7 mil dit og de svarer ikke på telefonen. Trenger 35 sekker 25kgs.

Kakelplattan.se tar 149:- for 25kgs kiilto men vil vite om det går å få tak i billigere på et annet sted. Så vet dere om noe annet sted så rop ut.

Tror at Hornbach tar 129kr per sekk men det er deres eget merke og det var nok et år siden jeg kjøpte. Bauhaus har jo sin fiber for 119kr /20kg.
149kr for Kiilto er bra pris!

Ok. Jeg skal snakke med om på flisen og se om man kan få ned prisen litt.

Ring noen andre Hornbach ellers, i både Botkyrka og Sundbyberg pleier de å svare på telefon. De kan også sjekke om det finnes i andre varehus men deres eget flytspackel er lagervare i alle varehus skulle jeg tro...

Ok..skal prøve det da. I Malmö svarer de aldri.

Når jeg tenker på det så kjøpte jeg nok en hel pall da og fikk bedre pris... Skulle da gjette at Horbach ligger rundt 140-150 kr for 25 kg siden man pleier å få 10-15% rabatt for helpall hos dem...

Jeg skal ringe dem i morgen så får vi se.

Har du testet å forhandle med noen lokal byggevarehandel? Jeg har blitt positivt overrasket over forhandlingsviljen hos et av de lokale byggevarehusene. Det kan kanskje være verdt noe å slippe å kjøre 2x7 mil også.

Jeg har nettopp bygget en hel garasje og fått kjempegode priser på alle tingene fra woody, men jeg var inne i går og sjekket hva min selger kunne gå ned til: 173 :-. Jeg pleier å ha ca 40-45 % avslag på prisene der, men det var dessverre full stopp på 173:-. (listepris 229:-)

Nå er det ganske mange år siden, men jeg kjøpte ca. et tonn fra kakelplattan. Da var de klart billigst, selv når man regnet med fraktkostnaden.

Betalte 129kr/25kg på hornbach forrige uke. Kjøpte bare 4sekker så det var ord.pris.
Finja golvavjämning 200 grov het den.

Har snakket med flere hornbach butikker i dag, og det billigste er 120 kr sekken mapei megaplan 20 kg. Kakelplattan.se ble for dyrt, for bare frakten var drøyt 1000 pluss moms.

Er det noen som har prøvd sparkelmassen fra Billigere byggvaror. Den ligger i Ystad så jeg kan hente den, men spørsmålet er om det er noe å ha. Jeg skal bruke det i garasjen så det er ikke noe spesial flytsparkel jeg leter etter. De tar 120 kr for 25 kg.

Hvor landet det til slutt? Jeg er i akkurat samme situasjon, tenkte å jevne ut et garasjegulv :) Begynte å undersøke industrisparkel for å kanskje slippe å male gulvet (med epoksylakk blir det glatt som en ål) men det drar av gårde til en bit over 300kr sekken.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.