Hei,

Jeg har febrilsk forsøkt å gjøre ren min frostede glassplate, jeg har prøvd å rengjøre med:

- Cillit bang
- Yes
- Lakknafta
- Bensin

Men fortsatt er flekkene der. Som jeg opplever det sitter de på den frostede siden av glasset og er helt umulige å få bort. Det er som om nesten litt av "det frostede" har forsvunnet. Det som har vært i kontakt med platen er silikon og mine hender med tilhørende håndsvette..

Noen som har opplevd dette tidligere og hvordan har dere løst det?

/N

Frostet glassplate med uklare flekker, sannsynligvis forårsaket av silikon eller hender. Flaten har mistet noe av sin opprinnelige frostede overflate.

Ja, jeg antar vel at det bare er å prøve videre. Min bekymring ligger jo i at det frostade forsvunnet (hvordan det nå skal kunne gjøre det..) Det ville være trist om det ikke gikk bort.

Kommer tilbake med info så snart det løser seg.

B ByggNiclas skrev:
Ja, jeg antar vel at det bare er å prøve videre. Min bekymring ligger jo i at det frostede forsvunnet (hvordan det nå skal kunne gjøre det..) Det ville være kjedelig om det ikke gikk bort.

Kommer tilbake med info så snart det løser seg.
Hei, fikk du bort disse flekkene? Har samme problem...

MrJay
Jesper spalding Jesper spalding skrev:
Hei, fikk du bort disse flekkene? Har samme problem...
Alltid like morsomt med nye brukere som svarer i typ 10 år gamle tråder der trådstarter (TS) sist ble aktiv for flere år siden..

Velkommen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.