13.514 lest ·
19 svar
14k lest
19 svar
Fjerne fastlimt garderobe i leilighet, og sette den opp igjen senere?
Jeg har snakket med utleieren og han sa at garderoben ikke får tas bort. Dette til tross for at leiligheten skal totalrenoveres om et år. Han visste ikke heller om garderobene skal rives helt ved renoveringen eller bare males om, jeg fikk uansett ikke tillatelse til å ta dem ned.D Dublin skrev:
Trenger derfor en måte å gjøre det på slik at jeg kan sette dem opp igjen så utleieren ikke har noen anelse om hva jeg har gjort
Det kan jo bli interessant om huseieren eventuelt trenger å komme inn i leiligheten...E east war skrev:Jeg har snakket med huseieren og han sa at garderoben ikke får fjernes. Dette til tross for at leiligheten skal totalrenoveres om et år. Han visste heller ikke om garderobene skal rives helt ved renoveringen eller bare males om, jeg fikk uansett ikke tillatelse til å ta dem ned.
Trenger derfor en måte å gjøre det sånn at jeg kan sette dem opp igjen slik at huseieren ikke har noen anelse om hva jeg har gjort![]()
"Næ, jeg har ikke fjernet noen garderober"
Når jeg bodde i leilighet så fjernet jeg et skap. Det var ikke limt, men nesten verre siden det satt med spiker som sannsynligvis var skutt inn i betongveggen. Det var et h*lvete å få bort, jeg hang med hele kroppen på hammeren og slo på den. Til slutt løsnet en spiker om gangen, og med det kom en stor bit av betongen også fra hver spiker.... Heldigvis skulle jeg male om uansett, så det ble til å sparkle opp det. Den leietakeren som kom etter meg ville heller ikke ha skapet, så jeg slapp å montere det inn igjen.
Klikk her for å svare