Trenger å reparere større skader i et vaskerom med denne glassfiberduken, med diagonal struktur. Jeg rev ned de skadede lengdene helt for deretter å oppdage at jeg ikke kunne finne dette mønsteret, fiskebein er det som kommer nærmest. Noen som har sett dette til salgs et sted?

Det er ikke et alternativ å bytte all duk til nytt mønster da det er svært vanskelig tilgjengelig.

• Vegg med hvit glasfibertapet i diagonalt mønster og en kontrollenhet til høyre.

Beste svar

P phosun skrev:
Må reparere større skader i et vaskeområde med denne glassfibervev, med diagonal struktur. Jeg rev ned de skadede vådene helt for så å oppdage at jeg ikke kunne finne dette mønsteret, sildeben er det som kommer nærmest. Noen som har sett dette til salgs noe sted?

Det er ikke et alternativ å bytte all vev til nytt mønster da det er mye er vanskelig tilgjengelig.
Hei.

Ta med deg en liten bit vev til din lokale fargebutikk så kan de nok hjelpe deg.

Vh Alexander.

En liten oppdatering, jeg fulgte oppfordringen fra Scsi ovenfor og henvendte meg til en fargebutikk. De hadde prøver fra
Swedtex, ikke nøyaktig mitt mønster men tilstrekkelig nær. Glassfibervev er tydeligvis ikke så populært lenger, men var imponert over mønsterutvalget fra Swedtex. Det koster vesentlig mer enn bulkvaren som man ofte finner i byggevarehandelen, mitt diagonalmønster kostet ca 1300kr for 30x1 m2. I mitt tilfelle var dette verdt det.

• Liker
Scsi
  • Laddar…
P phosun skrev:
En liten oppdatering, jeg fulgte oppfordringen fra Scsi ovenfor og vendte meg til en fargebutikk. De hadde prøver fra Swedtex, ikke eksakt mitt mønster men tilstrekkelig nærme. Glassfibervæv er åpenbart ikke så populært lenger men var imponert over mønsterutvalget fra Swedtex. Det koster vesentlig mer enn bulkvaren som man ofte finner i byggevarehandelen, mitt diagonalmønster kostet ca 1300kr for 30x1 m2. I mitt tilfelle var dette verdt det.

Hei.

Kult at det løste seg.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.