P
Hadde et par jævla klåpare her, såkalte proffer men mer en sirkus med fasit i hånd, som bygde et trebjelkelag på en krypkjeller. Veldig liten tilbygging, tenk 3 kvm.

Det som burde vært gjort, tenker jeg, er å plastre og legge grus. Det ble ikke gjort, så det er bare naken mark under.

Så jeg lurer - finnes det noen produkt som kan sprayes inn i rommet med tilsvarende funksjon? Tenker et hullsag gjennom muren, inn med en slange, spraye på. Har ingen lyst til å ta opp gulvet pga flytsparklet inn gulvvarme og lagt fliser der.

Hater klåpere!

Den ofrivillige klåparen skrev:
Hadde et par jævla klåpare her, såkalte proffer men mer en sirkus i etterkant, som bygde et trebjelkelag på en krypkjeller. Veldig liten tilbygging, tenk 3 kvm.

Det som burde ha blitt gjort, tenker jeg, er å plastre og gruse. Det ble ikke gjort, og det er bare naken mark under.

Så jeg lurer på - finnes det noen produkt som kan sprayes inn i rommet med tilsvarende funksjon? Tenker en hullsag gjennom muren, inn med en slange, spraye på. Har ingen lyst til å ta opp gulvet pga flytsparklet inn gulvvarme og lagt fliser der.

Hater klåpere!
Du tenker typ 1kubikk lecakuler?

P
S Småbrukaren skrev:
Du tenker type 1 kubikk leca kuler?
Ja, noe sånt. Men er for uvitende til å forstå om lecakuler eller noe annet er bra å øse inn der.

P
Leca kuler erstatter ikke plasten, om du har kjøpt en tjeneste så får du reklamere og la være å betale til de har løst det..

P
Rejäl skrev:
Leca kuler erstatter ikke plasten, om du har kjøpt en tjeneste så får du reklamere den og la være å betale til de har løst det..
Betalt siden gammelt, firma ute av rekkevidde. Får vel forsøke å komme inn under og plastre på en eller annen måte. Finnes det noen firma som spesialiserer seg på små håndverkere?

Beklager, det var åpent mål
Kort med en figur av en liten tømrer, kraftig, med bart og verktøybelte, som holder en stor sag over skulderen, omgitt av varme farger i bakgrunnen.

• Haha
  • Liker
Klass0n og 3 andre
  • Laddar…
Du tenker et asiatisk byggefirma med små håndverkere eller hva?

P
J jehr skrev:
Du tenker et asiatisk byggefirma med små håndverkere eller hva da?
Jeg tenker jeg vil lage et så lite hull som mulig inn under grunnmuren for å redusere påvirkningen på bæreevnen. Opprinnelse ikke av interesse. Og det blir nok meg. Det var sagt med glimt i øyet. Skrevet mener jeg.

Anticimex som selger avfuktere tilbyr seg jo å utføre plastlegging under hus hvis det ikke finnes, så det burde gå an å finne noen som vil gjøre det. Burde ikke bli så veldig dyrt hvis det er lite rom.
Hva slags modell har du på kona? Går hun å sende inn? 😂

Hadde et par jævla klåpere her, såkalte proffer men mer en sirkus med fasit i hånd, som bygde en trebjelkelag på en krypkjeller. Veldig liten tilbyggnad, tenk 3 kvm.

Det som burde gjøres, tenker jeg, er å plastre og gruse. Det ble ikke gjort, det er bare naken jord under.

Så jeg lurer på - finnes det et produkt som kan sprayes inn i rommet med tilsvarende funksjon? Tenker å bruke en hullsag gjennom muren, inn med en slange, spraye på. Har ingen lyst til å ta opp gulvet pga flytesparklet inn gulvvarme og lagt klinker der.

Hater klåpere!
Det trengs kun hvis du har veldig fuktig jord. Finnes ventiler?

• Liker
gaia
  • Laddar…
P
Betalt siden gammelt, firma utilgjengelig. Får vel forsøke å komme inn under og plastre på noen måte. Finnes det noen firma som spesialiserer seg på små håndverkere?
Nei det tror jeg ikke da det ville bli klassifisert som diskriminering om man bare ansatte dverger😂

Jeg er jo ganske nysgjerrig på hvor viktig det er med plast.. det er jo ganske mange krypkjellere som fungerer uten, i ganske mange år...
Hva har endret seg?

• Liker
Anonymiserad 618974 og 1 annen
  • Laddar…
MrJay
Har du barn? 🫠

P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det trengs bare hvis du har veldig fuktig jord. Finnes det ventiler?
Nei, helt lukket rom. Kanskje jeg skal ha noen dreneringsrør i stedet. Eller ventiler. Eller begge deler. Uansett, jeg aner en litt "fuktig" lukt der.

M Marcus_Carlsson skrev:
Hva slags modell har du på kona? Kan hun sendes inn? 😂
Haha, jeg skulle likt å se henne krype rundt der inne!

MrJay MrJay skrev:
Har du barn? 🫠
Ja! Et barn på 1 år, men han har dessverre dårlig følelse for å gjøre en god jobb.

plåtrickard plåtrickard skrev:
Jeg er jo ganske nysgjerrig på hvor viktig det er med plast.. det er jo ganske mange krypkjellere som fungerer uten, i ganske mange år...
Hva har endret seg?
Tidligere var det en uisolert betongplate, nå tre med isolasjon for varme. Men det ser ikke ut til å være så godt utført.

Sist redigert av en moderator:
Begynn med å sette inn en ventil eller to og inspiser. Hold øye med at det ikke er veldig fuktig.

• Liker
Anonymiserad 618974
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.