hei trenger å få bygget 2 dører og lurer på om noen har en oppfatning om hva det ville koste. det skal være enkle dører hvitmalt komplett med karm+ lås kanskje noe mønster som speil. takk på forhånd

• Tegning av to dørkarmer med mål i centimeter, dør 1: 172/177x82 og 25, dør 2: 167/171x84 og 20, begge med høyde 197,5 cm.
Jeg ville gjette på 10-12 000 stk med sprøytelakkering

Nå vet jeg ikke hva standard dører har for mål, men enklest og billigst blir det nok å modifisere et par slike.

24 tusen for 2 dører? kan det være så ille?

tanken har slått meg at jeg skal gjøre om standard dører, men er veldig usikker på min kompetanse i det tilfellet. men jeg kanskje må gjøre et forsøk, kan man tjene 10-15 tusen så kan det jo være verdt det.

10-12" stykk høres mye ut om det er innerdører du mener.... be om en offertet fra noe lokalt snekkeri / M

jeg skal se rundt litt

Beklager, mente 10-12000 totalt (kjøttpølsefingrene kom i veien)
Som forrige innlegg be om tilbud, har noen tips på snekkerier om du skulle trenge.
Lykke til

P

sjekket litt i dag, det finnes jo billige ferdige dører finnes det noen som har gjort om standard dører her? litt interessert i hvordan man går fram ved kappingen og for å få dem sammen igjen

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.