B
Bygger et gym og har to store (230x90cm) skyvedører med speilglass hvor jeg skal fjerne selve rammen og montere speilene på veggen.

Jeg vil kort og godt finne en god måte å få dem opp på veggen. Clas Ohlson selger http://www.clasohlson.com/se/Spegelklammer/40-7043 speilklammer, men jeg er dels usikker på om de holder (kan jo kjøpe mange for så vidt) og om det ikke bør finnes bedre måter.

Tenker meg at det kanskje går an å kjøpe en enkel skinne som monteres der man deretter stiller speilet på og fester noe lignende i overkant.

Noen forslag/ideer?

Lime den fast, kan det være et alternativ?

Hvordan fikk du opp skinnene til slutt? Jeg vurderer om classes klammer fungerer, og hvordan det ville blitt med en kakellist. Glasmästarns skinner i aluminium passet ikke inn.

B
H Hammarfall skrev:
Hvordan fikk du opp skinnene til slutt? Jeg funderer over om classes klammer fungerer, og hvordan det ville blitt med en fliselist. Glasmästarns skinner i aluminium passet ikke inn.
Jeg lot rammen på speilet sitte igjen og skrudde fast den gjennom den i stedet, så jeg er nok dessverre ikke til noen hjelp dessverre.

Takk for svaret! Får forske videre.

H Hammarfall skrev:
Takk for svaret! Får forske videre.
Fant du noe måte?
Skal også sette opp speil fra garderobe dører men uten ramme😁

Tagepike Tagepike skrev:
Fant du en måte?
Skal også sette opp speil fra garderobeskapdører men uten ramme😁
Speil med treningsutstyr foran, inkludert vektstenger og vektskiver, plassert i et rom med oransje vegger og trer gulv.

Kjøpte til slutt speil og skinner fra glassmesteren.

• Elsker
Tagepike
  • Laddar…
Takk for svar, får se om jeg finner skinner da 👍

• Liker
Hammarfall
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.