Hei
Skal sette opp et solseil i hagen min. Må borre i murfuge. Hvordan gjør jeg det best? Betongbor, med eller uten slag? Har en bor som brukes til keramikk, porselen, terrakotta også. Kanskje den er bedre?
Mvh Ingrid
Jeg tenker det samme. Det blir jo enorme krefter når vinden tar tak i seilet så det er nok risiko for at kroken kommer flygende når vinden tar seg opp.
Jeg tenker samme sak. Det blir jo enorme krefter når vinden tar tak i seilet så det finnes nok risiko for at kroken kommer flyvende når vinden frisker i.
Hei
Skal sette opp et solseil i hagen min. Må bore i murfuge. Hvordan gjør jeg det best? Betongbor, med eller uten slag? Har en bor som brukes til keramikk, porselen, terracotta også. Kanskje den er bedre?
Mvh Ingrid
Har du ingen takfot/regul å skru i? Legg opp bilder