Hei,
har hatt en bit morkent tre som har gått dypt i en regel til en skyvedør. Har fjernet det morkne og skal feste en ny bit.
Hvordan anbefaler dere å gå frem?
Tenkte å male det gjenværende virket med Cupriol og fylle hullet med trestappemasse, deretter banke inn en bit impregnert tre og tette med utendørsfug.
Noen som har en bedre idé på metode?