Hei,
Dette kan vel ikke være riktig montert:
Ser likt ut på alle dører, vindusdører og fullhøydsvinduer.
Vannet som kommer i hjørnet mellom dør og list kan jo renne rett inn på betongplaten.
Første bildet er som det ser ut under alle dører, verandadører og vinduer som går helt ned til platen. Feilmontert etter min mening.
Andre bildet er hvordan det ser ut ved alle vinduer. Riktig gjort synes jeg.
Vil bare ha medhold før jeg starter prosessen mot snekkeren.
Første bildet er slik det ser ut under alle dører, balkongdører og vinduer som går helt ned til platen. Feilmontert etter min mening.
Andre bildet er hvordan det ser ut ved alle vinduer. Riktig gjort synes jeg.
Vil bare ha medhold før jeg begynner prosessen mot snekkeren.
Vinduet er riktig, men døren er feil.
For å kunne gjøre en korrekt oppbrett på et beslag må det ha en bakkant. Bakkanten gjør også at beslaget blir mer stabilt.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.