Husplan tegning med tre nivåer, viser plassering av vegger, trapper og rom; inkludert husets opprinnelige grunn og utbygginger. Hei, jeg trenger hjelp

Den høyre tegningen med bare røde vegger er husets opprinnelige grunnlag. Da de gamle eierne gjorde en utvidelse, bygde de også ut kjelleren for å ha alle avløpsrørene der. Tidligere var det toalett med dusj bare i kjelleren, og derfor kom utvidelsen for å få toalett og dusj på markplan.
Jeg trenger å fjerne den lille biten av den gamle veggen for å plassere en trapp til kjelleren. Det finnes allerede en, men den er bratt og svinger litt i begynnelsen og på slutten som en L-trapp. Jeg skulle gjerne hatt en rett trapp der. Husplan tegning med tre nivåer, viser plassering av vegger, trapper og rom; inkludert husets opprinnelige grunn og utbygginger.
Tegningen i midten er hvordan det ser ut nå, og tegningen til venstre er hvordan det ser ut nå.
Huset er gammelt, og det finnes ingen detaljert tegning. Har renovert ganske mye i huset, og nå har vi siste moment med kjelleren og trappen.

Det er vanskelig å se fra disse bildene. På grunn av at det var en yttervegg og ingenting er kjent om utvidelsen, altså om det ble gjort i samsvar med byggteknikken, virker en inspeksjon på stedet å være nødvendig.

• Liker
ninhuo
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.