Beste svar

tompax
Jeg hadde bare satt en ny ganske tynn hvitmalt "list", for å dekke det.

Det er ikke lett å få det bra ellers.

Klyv til en bit plywood i passende tykkelse, ca. 10 mm, puss den fin, sparkel, puss, fas eller frese kantene med noe pent, puss litt lett igjen, grunning, puss litt og dekkmal.

OM det finnes en ferdig list i passende bredde, så kan du jo ta det med.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.