Dere som har hatt varmebehandlet terrassebord (ThermoWood f.eks.) en stund.
Hvordan opplever dere materialet. Blir det raskt lyse om man ikke oljer det?
Det sies at man må ha rustfri skrue og gjerne forbore også.
Hvordan er materialet sammenlignet med vanlig trykkimpregnert trevirke?