Hei!
Jeg er nybegynner og har nettopp kjøpt en borhammer, men det ser ut til å være feil i bruksanvisningen??
Når jeg sammenligner med flere andre bruksanvisninger på slaghamre, angir disse at maskinen skal være innstilt på slagboring ved å ha både vrideren og spaken innstilt med bilde på "hammer og 3 deler".
MEN ifølge bruksanvisningen på denne skal vrideren være innstilt på vanlig hammer og spaken på "hammer med 3 deler"... det skjer ingenting når jeg trykker på avtrekkeren.
Er jeg dum i hodet, eller er det faktisk feil i anvisningen?
Slik vil anvisningen at jeg skal ha innstillingene for å slå bore (noe som er meisling ifølge alle andre):
Hvordan alle andre angir at innstillingen skal være for å slå bore (noe som er meisling ifølge anvisningen):
Som det virker så styr rattet girkassen. Du har tre innstillinger: Rotasjon, låst, eller flytende. Spaken styr om slaget skal være påkoblet eller ikke.
Jeg kan ikke avgjøre om det er manualen eller maskinen som er feiletikettert, men noe er galt. I en av de tre innstillingene skal maskinen rotere når du trykker på knappen.
Som det virker så styrer rattet girkassen. Du har tre stillinger: Rotasjon, låst, eller flytende. Spaken styrer om slaget skal være tilkoblet eller ikke. Jeg kan ikke avgjøre om det er manualen eller maskinen som er feiletikettert, men noe er feil. I en av de tre stillingene skal maskinen rotere når du trykker på knappen.
Den roterer når jeg har den på symbolet med "hammer og 3 biter", noe manualen mener er meisling....