Skal bytte ut 2 slagporter med rulleport i garasjen min. Den som en gang bygde garasjen etterlot fotodokumentasjon på hvordan det var bygd.
Porthullet vil bli forstørret etter de røde strekene, dog noe rettere.
Trenger jeg på noen måte å forsterke den eksisterende konstruksjonen utover den nye dørkarmen?
Porthullet vil bli forstørret etter de røde strekene, dog noe rettere.
Trenger jeg på noen måte å forsterke den eksisterende konstruksjonen utover den nye dørkarmen?
Synes veggen ser merkelig ut og bærer vel ingenting. Det burde vært en W takstol ytterst også, som det er lenger inn. Den er jo selvbærende og du kan i prinsippet ta bort hele veggen. Taket får jo mindre å henge på jo mer du fjerner som det er bygd nå.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 545 innlegg
Den ytterste stolen har vel ikke noe W fack (?)så den må vel ha støtte...
Klikk her for å svare

