Hello. Var det noen som så de ferdigkjøpte trappesidene som Martin satte opp ::) Hvor kjøper man dem tro ??? Tror han kalte dem for vangen stykker..
Legg gjerne igjen tips om dere har sett slike noen steder ;)
Hilsen.Gustav
 
Det heter vang-stykker. Nær, men ingen sigar...

Jeg har aldri sett noen når jeg har rotet rundt på byggevarer, men det finnes sikkert et sted. Eller så kan de sikkert ta inn på bestilling.
 
Ifølge TV4's nettside har de gjort innkjøpene på www.k-rauta.se
Tobbe
 
okey..man takker :)
Hilsn.Gustav
 
Mr starfighter er nok mest en besserschmitts enn noe annet, vognstycke!!!! snickarn sier VOGNSTYCKE starfighter sier - Jeg VIL men KAN NADA. Love Wilson :o
 
Jeg har ingen anelse med vangstycke gav flere treff på internett enn vagnstycke ???
 
Norstedts oppslagsbok, 10:ende utgave 1995:

"vangstykker sidestykker som bærer trinnene på tretrapper"

*EDIT* nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva en vang er for noe, er det noen som har en bok om eldre svenske ord?

/ama
 
Bob_the_builder
Så ikke programmet. Var det en inne- eller en utetrapp? Jeg så i alle fall trykkimpregnerte på Bauhaus for en stund siden. Det fantes i hvert fall tre ulike høyder (3-4-5 trinn kanskje).
 
Mr Wilson: Det heter BesserWisser....  ;-) ;-)
 
wilson skrev:
snickarn sier VAGNSTYCKE
8) Å da sier han feil, det heter vangstycke og ingenting annet. ;)
 
Uansett hva de kalles er det en praktisk måte å raskt få trappen til kjelleren klar på..Håper de ikke er alt for dyre bare :D skal dra innom bauhaus og sjekke situasjonen..
Hilsen Gustav
 
Mr starfighter e nok mest en besserschmitts enn noe annet, vognstykke!!!! snekkern sier VOGNSTYKKE starfighter sier - Jeg VIL men KAN NADA. Love Wilson
Det er mye jeg vil og kan, men jeg uttaler meg aldri om ting jeg ikke vet. Kjennes godt å ha forumgudene på sin side 8)
 
Så ikke programmet men hvis det gjelder utendørstrapp så hadde Bauhaus det i trykkimpreg. i sommer.
Dessverre hadde de lagt klossene helt galt med trefibrene oppover.
Selv om trinnene dekker det meste, blir det en åpning der fuktighet/regn kommer direkte ned.
Siden jeg er en lat person kjøpte jeg uansett to som jeg deretter la plast over før trinnene kom på plass.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.